myschoollife.blogg.se

Den här bloggen skapas i samband med mina studier på Komvux då det krävs inom svenska 3 kursen. Så på den här kommer det bli uppdateringar om skolterminen.

Lärstil.

Publicerad 2014-02-12 19:17:55 i Allmänt, framsteg, pluggande,

Jag har äntligen skickat in första uppgiften i Svenska 3, det har tagit tid, men jag har haft så himla mycket att göra, och ingen som helst fokus på någonting så det har inte blivit att jag har skrivit klart någonting någonstans. Det enda ämnet som verkar gå bra på riktigt är Matte 2, som var ämnet som jag var mest stressad över från början. 
 
Nu är det iallafall dags att ta itu med nästa uppgift i svenskan och sedan skriva en reflektion över båda. Vilket innebär att jag, efter denna vecka ska se till att jag är ikapp i skolan igen, det må innebära en hel helg med plugg, men det får det vara värt också! 
 
Den här helgen ska jag också faktiskt lyckas få något gjort, för jag måste verkligen komma ikapp, både i svenskan och i samhällskunskapen. 
 
Oh well. Bara att ta tag i allt så blir det bra ska alla se!
 
Over'n'out from Jeffien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela