myschoollife.blogg.se

Den här bloggen skapas i samband med mina studier på Komvux då det krävs inom svenska 3 kursen. Så på den här kommer det bli uppdateringar om skolterminen.

Espressohouse!

Publicerad 2014-01-21 13:08:00 i Allmänt,

Så, nu kan pluggeriet börja på riktigt, jag är installerad på Espressohouse med en vaniljlatte och Eminems senaste platta i lurarna redo att ge mig på de två första uppgifterna i Svenska 3. Samhäll får vänta till en annan dag med att påbörjas och matten tar jag itu med ikväll istället!

Kommentarer

Postat av: Pedagogmia

Publicerad 2014-01-21 16:04:08

Men det låter ju hur trevligt som helst. Jag följer gärna med vid tillfälle. Det skulle vara kul att sitta och kommentera texter samtidigt som du sitter och skriver dina. Det kan vara en givande stund. Kanske fler vill vara med? Om du nu inte är den som vill sitta helt själva och arbete med saker förstås...

Mia

Svar: Det låter som en helt fantastisk plan! :D Om det går att lösa vid tillfälle såklart! :3
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela