myschoollife.blogg.se

Den här bloggen skapas i samband med mina studier på Komvux då det krävs inom svenska 3 kursen. Så på den här kommer det bli uppdateringar om skolterminen.

Stressad.

Publicerad 2014-01-20 16:48:53 i Allmänt,

Jag har så svårt att komma igång och är lite stressad över hur det ska gå med allt. Detta gäller alla ämnen och inte bara svenska 3. Men jag tror att det kommer lösa sig med stressen och att jag för tillfället mest är stressad över att jag inte kommer igång med någonting. 
 
När jag kommer hem måste jag dock städa upp en hörna där jag kan sitta med skolarbete på ett bra sätt. För imorgon eller onsdag så kommer mormor in med iallafall en bra stol att sitta i, men förhoppningsvis en hylla och ett bord så jag får både bättre förvaring och en pluggyta. Vilket vore helt galet bra då det typ inte finns i min lägenhet för tillfället. Då kanske jag kan komma igång med pluggandet på ett helt annat sätt så då blir det bra. 
 
Men just nu är det svårt. Men jag försöker verkligen komma igång ASAP! Med allt. 
 
Sedan vet jag även att jag är dålig på att komma ihåg att skriva blogginlägg, men jag ska försöka göra det till en vana! :)
 
Over'n'out! 
Jeff!
 
Ps. Ja, jag kallas Jeff. :D Ds.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela